האם ניתן למדוד מענה בחירום?

בדיקה פנימית של המשטרה, שנעשתה בעקבות פרשת הנערים החטופים שהתרחשה ביוני 2014, העלתה ממצאים מדאיגים. מן הבדיקה עולה כי עובדי מוקד מאה של המשטרה, ניתקו במכוון שיחות של אזרחים, בכדי להוריד את זמני ההמתנה למענה אנושי, ובכך להעלות את התפוקה ולעמוד ביעדים שהוצבו עבורם. עוד מורים הממצאים, כי בחלק מן המקרים, המוקדנים ענו לשיחות החירום ונתקו אותן במיידי מבלי לומר דבר. 
 
בעקבות חשיפת הנתונים, עולה השאלה כיצד ניתן למדוד בצורה אפקטיבית, את ביצועיהם של מוקדני החירום.  
על הכשלונות בפרשה ובחירתמדדי ביצועים במוקדי חירום,בקרו בבלוג של ד"ר שי רוזנס >> 

תחנת רכבת

  • 7 דק'
  • 25 דק'
  • 7 דק'
  • 11 דק'

פארק הירקון

  • 6 דק'
  • 20 דק'
  • 6 דק'
  • 17 דק'

קניון אילון

  • 9 דק'
  • 29 דק'
  • 9 דק'
  • 16 דק'

חוף הים

  • 16 דק'
  • 16 דק'
  • 35 דק'
מתעניינים בלימודים?
מתעניינים בלימודים?

אני מאשר/ת ומסכים/ה לרישום פרטיי במאגרי המידע של אפקה, לרבות לצורך דיוור ישיר של כל דבר פרסומת ועדכונים באמצעי התקשורת השונים.

*שדה חובה

מתעניינים בלימודים?