בדיקה פנימית של המשטרה, שנעשתה בעקבות פרשת הנערים החטופים שהתרחשה ביוני 2014, העלתה ממצאים מדאיגים. מן הבדיקה עולה כי עובדי מוקד מאה של המשטרה, ניתקו במכוון שיחות של אזרחים, בכדי להוריד את זמני ההמתנה למענה אנושי, ובכך להעלות את התפוקה ולעמוד ביעדים שהוצבו עבורם. עוד מורים הממצאים, כי בחלק מן המקרים, המוקדנים ענו לשיחות החירום ונתקו אותן במיידי מבלי לומר דבר.
בעקבות חשיפת הנתונים, עולה השאלה כיצד ניתן למדוד בצורה אפקטיבית, את ביצועיהם של מוקדני החירום.
על הכשלונות בפרשה ובחירת מדדי ביצועים במוקדי חירום, בקרו בבלוג של ד"ר שי רוזנס >>
האם ניתן למדוד מענה בחירום?
- דף הבית
- על אפקה
- חדשות אפקה
- כתבות
- האם ניתן למדוד מענה בחירום?
האם ניתן למדוד מענה בחירום?
שתף לינק באמצעות:
https://arabic.afeka.ac.il/about-afeka/afeka-news/articles/האם-ניתן-למדוד-מענה-בחירום/WhatsApp
Facebook
Twitter
Email
https://arabic.afeka.ac.il/about-afeka/afeka-news/articles/האם-ניתן-למדוד-מענה-בחירום/