משרות פנויות

תיאור משרה:

  • מתן שירות לסגל האקדמי בנושא תפעול מערך הלימודים (מערכת שעות, חדרי לימוד).
  • הפקה ובניית דוחות ושאילתות אל מול מערכות המידע (גלבוע ו-Excel).
  • פתרונות מידיים תפעוליים לשיבוץ חדרים וכיתות, לבין צרכי הסגל ומערכות השעות.

דרישות:

  • בעל/ת תואר ראשון.
  • שליטה בדוחות EXCEL ברמה גבוהה.
  • ניסיון בעבודה מול מסדי נתונים- יתרון.
  • ניסיון קודם במוסד הוראה/חינוך אקדמי/חברה עסקית.
  • שיתוף פעולה, תקשורת בינאישית גבוהה וניסיון בעבודה בצוות.
  • יכולת למידה עצמית, אחריות, יכולת ארגון ותעדוף משימות, עצמאות.
  • תודעת שירות גבוהה, יכולת ניסוח בע"פ ובכתב.

    לפרטים נוספים ושליחת קורות חיים למשרה רכז/ת מדור הוראה hrbox@afeka.ac.il

נציג/ת טלמיטינג (מס' משרה 1149)

תיאור המשרה:

  • מתן מענה ראשוני למועמדים חדשים
  • תיאום פגישות טלפוניות/פרונטאליות תוך ניהול יומני יועצי לימודים
  • השתתפות בימים פתוחים ופרויקטים מיוחדים

דרישות המשרה:

  • בגרות מלאה- חובה
  • ניסיון בתפקיד דומה- יתרון 
  • ניסיון קודם בתחום האדמיניסטרציה/שירות לקוחות- יתרון
  • ורבליות וכושר ביטוי ברמה גבוהה 
  • יכולת לעבוד בסביבה ממוחשבת

קישור להגשת קו"ח: https://tinyurl.com/29b7rt2f?latest

 

תיאור המשרה:

  • ניהול יומנים, כתיבת פרוטוקולים ומסמכים, סיוע במעקב ביצוע תקין של תהליכים ומשימות, הכנת דו"חות אקסל ומצגות
  • קשר מול המחלקות ואנשי המנהלה השונים של המכללה
  • תיאום פגישות עם סטודנטים, אנשי סגל ומנהלה במכללה וכן עם גורמים מחוצה לה
  • סיוע שוטף בכל הפעילויות המנהלתיות הנדרשות מהמחלקות

דרישות המשרה:

  • תואר אקדמי- יתרון משמעותי
  • ניסיון של 3 שנים לפחות באדמיניסטרציה ובניהול יומנים מורכבים
  • שירותיות, ארגון וסדר ומולטיטסקינג
  • יכולת עמידה בעומס משימות
  • אחריות, ראש גדול, יכולת למידה עצמית
  • ניסיון בתוכנות האופיס
  • יכולת ניסוח טובה בעברית ואנגלית
  • תודעת שירות גבוהה
  • יחסי אנוש מצוינים, אדיבות, סובלנות, רגישות, אנושיות ואמפתיה

לפרטים נוספים ושליחת קורות חיים למשרה מזכיר/ה מנהלי/ת hrbox@afeka.ac.il