גם השנה התקיים באפקה "הדירוגון העליון": תחרות המעודדת חזרה על חומר הלימוד במתמטיקה בדרך חווייתית, מאתגרת ומהנה.
בתחרות אשר מתקיימת ביוזמת המרכז לקידום הלמידה הפועלת תחת אופק - מרכזים לפיתוח מיומנויות ובשיתוף היחידה למתמטיקה, השתתפו כ-60 סטודנטיות וסטודנטים בשנה א'.
המשתתפות והמשתתפים התחרו על המקום הראשון ועל הפרס הגדול, באווירה שמחה, תחרותית ומלאת אנרגיה.
ההתמודדות על הפסגה הייתה צמודה במיוחד: לראשונה בתולדות התחרות נדרש סבב הכרעה מהיר, לאחר ששלושה סטודנטים סיימו את שלב הגמר בתוצאה זהה. לאחר דו־קרב מותח, הוכתר כמנצח דב דולב לוי, סטודנט שנה א' מבית הספר להנדסה מכנית, שהפגין ידע מרשים במיוחד.
גם במסלול הקבוצתי בתחרות, זכו שני סטודנטים מבית הספר להנדסה מכנית במקום הראשון.
התחרות המחישה פעם נוספת כיצד אפשר לשלב בין למידה, תרגול, עבודת צוות ותחרות בריאה - ולהפוך את תהליך הלמידה לחוויה פעילה, מגבשת ומשמעותית.
דנה רפופורט, מנהלת המרכז לקידום הלמידה סיכמה: "תחרות הדירוגון העליון מאפשרת לסטודנטיות ולסטודנטים לחזור על חומר הלימוד בצורה אחרת. ברכות מיוחדות לד״ר ינון יבור, ראש בית הספר להנדסה מכנית ולכל הזוכים. אנחנו גאים בסטודנטים ובסטודנטיות שלקחו חלק, ומקווים לראות אותם ממשיכים איתנו גם בתחרויות הבאות.
הדירוגון העליון - תחרות מתמטיקה לשנה א': לומדים, מתחרים וזוכים
שתף לינק באמצעות:
https://arabic.afeka.ac.il/about-afeka/afeka-news/articles/הדירוגון-העליון-תחרות-מתמטיקה-לשנה-א-לומדים-מתחרים-וזוכים/WhatsApp
Facebook
Twitter
Email
https://arabic.afeka.ac.il/about-afeka/afeka-news/articles/הדירוגון-העליון-תחרות-מתמטיקה-לשנה-א-לומדים-מתחרים-וזוכים/