מרכז החדשנות של אפקה בשיתוף רשת שופרסל, HIT ועמותת נגישות ישראל קיימו האקתון לשיפור חווית הקניות לבעלי המוגבלויות.
באירוע שנערך לטובת בעלי המוגבלויות הוצעו מספר פתרונות יצירתיים מעשיים לשיפור חווית הקניות. עידו יוגב, מוסמך הנדסה וניהול במסלול מערכות תשתית והמנהל הטכני של שופרסל היה ממובילי ההאקתון מטעם הרשת. לדבריו, "חדשנות היא אחד מערכי הליבה של רשת שופרסל. זאת זכות גדולה לקחת חלק בהאקתון שמאפשר לנו לקבל רעיונות רעננים מחבורה מוכשרת של סטודנטים צעירים שלוקחת אתגרים ומייצרת להם פתרונות. אני שמח לומר שבחלק גדול מהמקרים אני בהחלט רואה אפשרות ליישום לטובת שיפור חווית הקנייה לאנשים עם מוגבלויות".
בין הפתרונות שפתחו ששת צוותי הסטודנטים של אפקה ו- HIT:
מערכת המאפשרת נגישות לקבלת מוצרים במעדניה בעלת דלפק גבוה
מערכת לכבדי ראייה המאפשרת הקראה קולית של תווית מזון
מערכת היברידית המשלבת חווית קנייה פיזית עם חווית קנייה באינטרנט
איך משפרים לבעלי מוגבלויות את חוויית הקניות בסופרמרקט?
שתף לינק באמצעות:
https://arabic.afeka.ac.il/about-afeka/afeka-news/articles/איך-משפרים-לבעלי-מוגבלויות-את-חוויית-הקניות-בסופרמרקט/WhatsApp
Facebook
Twitter
Email
https://arabic.afeka.ac.il/about-afeka/afeka-news/articles/איך-משפרים-לבעלי-מוגבלויות-את-חוויית-הקניות-בסופרמרקט/